Hjemmesiden og Min side
Hjemmesiden og Min side er designet til Google Chrome, Mozilla Firefox og/eller Microsoft Edge.
Oplever du problemer med login på Min side opfordrer vi til, at du prøver følgende:
- Sørg for at din browser er opdateret.
- Vær sikker på at cookies på siden er accepteret
Hvis du anvender Microsoft Internet Explorer (IE 11), en gammel version af Microsoft Edge, Safari eller Samsung Internet, vil du kunne opleve fejl når du forsøger at tilgå hjemmesiden og Min side.
Problemer med MitID
Du kan opleve problemer med MitID når du anvender MitID på din smartphone. Det kan skyldes, at MitID ikke understøtter browsere med en begrænset markedsandel.
Læs mere om de tekniske krav til MitID
Vi foreslår, at du altid benytter Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.
Skal du deltage i møde på Teams?
Hvis du gerne vil deltage i et digitalt møde, hvor du er blevet indkaldt i Microsoft Teams, kan du læse her, hvordan du kommer ind til mødet: Guide - Deltag i Teams-møde
Sørg for, at du har givet tilladelse til, at din browser kan vise pop-up vinduer.
Din PC bør desuden altid være opdateret med den seneste version af det styresystem du har valgt. Benytter du Windows som styresystem, kan du følge denne vejledning:
- Vælg "Indstillinger" i startmenuen.
- Vælg "Windows-indstillinger".
- Vælg "Opdatering og sikkerhed".
- Vælg "Windows update".
- Klik på "Søg efter opdateringer".
Vær opmærksom på, at det kan være nødvendigt at genstarte PC'en for at færdiggøre opdateringerne.
De breve, udbetalingsspecifikationer m.v., vi sender til dig via Min side, er gemt i PDF-formatet. Du skal derfor sikre dig, at du har installeret en PDF-fremviser. Vi foreslår Adobe Reader.
Vær opmærksom på, at Chrome og Firefox har indbygget en PDF-fremviser.
Nogle (Apple) Mac brugere, oplever problemer med at tilgå hjemmesiden og Min side i Safari browseren. Vi foreslår derfor, at du i stedet benytter Chrome eller Firefox til macOS X.